Munkaügyi és banki ügyintéző/ adminisztrátor munkalehetőség német nyelvtudással

Systemkabel Baja Kft.
Baja
Bruttó 180 500 Ft - 240 000 Ft / hónap
2018. 12. 15.


Német nyelvtudással rendelkező hölgy munkatársat keresünk a Systemkábel Baja Kft-hez, az 1993-ban alakult 40 fős Németországba bérmunkát végző vállalatunk munkaügyi, pénzügyi, banki  és egyéb adminisztratív feladatainak elvégzésére. A munka könnyen tanulható (havonta vagy időszakonként ismétlődő feladatok), de sokrétű, megbízhatóságot és nagymértékű pontosságot igényel. A munkaidő 6.00-14.45 között 8 vagy 6 órában végezhető megegyezés szerint (előírt kötelező munkaközi szünetek betartásával).

A felvételi eljárás három lépcsős:

1. Fényképes önéletrajz: amennyiben megfelelőnek tartjuk értesítjük hol és mikor jelenjen meg személyesen 

2. Várható időpontja 2018.12.27 de: Önéletrajzban leírt nyelvvizsga bizonyítvány, végzettségek bemutatása,  találkozó az ügyvezetővel, munkával kapcsolatos felmerülő kérdések megválaszolása, feladatlapok és számítógépes feladatok megoldása (Word,Excel,Outlok egyszerűbb feladatok)

3. Várható időpontja 2018.12.28 de: Személyes találkozó ügyvezetővel, tulajdonos képviselőjével és leendő kolléga nővel, beszélgetés német és magyar nyelven.

 

Feladatok

Bejövő, kimenő számlák kezelése (banki utalások, házipénztár vezetése), számlák írása, könyvelő irodába való eljuttatása (alvállalkozó végzi a könyvelést). Munkavállalók adatainak nyilvántartása, munkaszerződések írása minta alapján (adatok behelyettesítése), be és kilépő dolgozók ügyintézése. Bérszámfejtés előkészítése jelenléti ív alapján, szabadság nyilvántartás vezetése. Munkáltatói igazolások készítése, letiltások nyilvántartása. Bejövő, kimenő levelezés, iktatás. Zsugorcsövek és és címkék nyomtatása számítógéppel (termelés támogatása). Munkavédelemmel, tűzvédelemmel kapcsolatos felülvizsgálatok lejáratának nyilvántartása, oktatási naplók előkészítése. ISO minőségügyi rendszerben minőségügyi megbízott útmutatása alapján dokumentáció kezelése. Műszaki rajzok, dokumentációk adatainak felvitele Excel-be. Gázóra leolvasás, diktálás, Egyéb ügyvezető által kért dokumentációk elkészítése. Titkárnői feladatok (kávé, tea főzés). Szükség esetén (későbbiekben) anyagnyilvántartó raktáros teljes körű helyettesítése, anyagátvétel, kiadás (5kg alatti dobozok), adatok számítógépre felvezetése, hiánylisták készítése (német nyelvű saját fejlesztésű programmal), kommunikáció a megrendelővel szóban és írásban, szállítási dokumentumok írása, EKAER szám igénylés... 

Elvárások

  • érettségi
  • jó kommunikációs képesség német nyelven (legalább középfokú nyelvvizsga szint)  
  • számítógépen Word, Excel, Outlook ismerete, használata
  • logikai képesség, tanulékonyság,
  • pontos precíz munkavégzés, terhelhetőség.

Előnyök

  • munkavégzés külön irodában,
  • segítőkész, információk átadására nyitott, egymás munkáját segítő összeszokott csapat

 

Amit kínálunk

  • versenyképes bér (kezdő fizetés szakmai minimálbér, később +30%)
  • hosszú távú munkavégzés
  • Munkába állás: 2019. január 03-febr 04 között megegyezés szerint

 

Információk az állásról


Önéletrajz elküldése kötelező!