Lejárt hirdetés
|
Ügyfélszolgálati munkatárs - Baja

Munkavégzés helye: Baja
A jó ügyfélszolgálatos megértő, már azelőtt tudja a választ, mielőtt a kérdést feltették volna, segít, mert segíteni akar.
A jó ügyfélszolgálatos mindent tud, amit nem, arra pedig éppen keresi a választ. Tanul, tud és tanít, akár a kollégákról, akár egy ügyfélről van szó.
A jó ügyfélszolgálatos türelmes, mert érti az ügyfelet. Tudja, hogy azért telefonált vagy írt egy üzenetet, mert valami nem úgy alakult, ahogy kellett volna. Megérti, és segít, mert segíteni akar, hogy végül mindketten mosolyogva köszönjenek el egymástól.
A jó ügyfélszolgálatosnak még épp van egy helye az irodánkban.
Hogy érzed, a tiéd lesz ez a hely?
Ha igen, ne habozz (bár úgysem tennéd), küldd máris az önéletrajzodat, és bizonyítsd be, hogy igenis az ügyfélszolgálatot lehet mindig vidáman is csinálni, és minden nap végén az üres teendő listát nézve kapcsolni le a villanyt az irodában.
Várunk. Rád.
Feladatok
- kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és chat-en
- a felmerülő kérdések megválaszolása, a felmerülő problémák megoldása
- az ügyfélszolgáttal kapcsolatos adminisztráció pontos elvégzése
- a nyitott ügyek számának csökkentése
- az elégedett ügyfelek számának növelése
Elvárások
- rendkívüli kommunikációs készségek írásban és szóban
- nagyfokú terhelhetőség
- csapatszellem
- erős problémamegoldó képességek
- irodai szoftverek készségszintű használata
- folyamatos tanulás és az új eljárások, programok megismerése
Előnyök
- ügyfélszolgálati tapasztalat
- angol vagy német nyelvtudás
Amit kínálunk
- modern irodai környezet Baján
- fiatal, vidám csapat
- stabil munka, hosszútávú lehetőségek
- kiszámítható munkarend
- családias hangulat
- Magyar Brands díjas vállalat 2020-ban
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Munkarend
- Általános
Önéletrajz megadása kötelező!